Man slutar aldrig att förvånas

Spotify rullar på med bra musik så som Winnerbäck och David Guetta, en härlig mix tycker jag! Såklart var jag tvungen att göra en lista med Britneys nya platta. Har fortfarande det där Britney syndromet i mig sedan jag för många år sen var värsta hysteriska britney spears fanet. Har hitinttils varit på 2 konserter och ärligt talat skulle jag nog gå på en tredje om hon skulle få för sig att göra ännu en Europa turné med sin nya platta. Hade varit grymt roligt :P jag vet hur detta låter man alltså ärligt talat kan jag inte hjälpa att jag är sån här.
En sak till, jag blir så ledsen och arg när människor man känner ibland är snäsiga och har dålig attityd och bara drar sig tillbaka. Ger ingen anledning och det får Mig att känna mig mer osäker på vem jag egentligen är. Samma besvikelse varenda gång och att sedan efter en lång tid få en ursäkt gör bara saken värre. Jag har sugit ut allt som finns att erbjuda ur denna stad och vart man än vänder sig så gömmer sig lögnare och falska människor överallt. Jag mår dåligt och tycker synd om dagisbarnen man behöver gå förbi varenda dag för att gå till bussen. Usch vad långt de har kvar, jag som bara har 2 månader kvar och kommer sedan att lämna allt och alla här. Människor gör det så hopplöst för en, bara drar ner än. Kärleken består men vänskapen då?
Jag ändrar mig hela tiden. Vart vill jag resa, vart vill jag jobba, vart vill jag bo, vad voch ill jag plugga till. Bahamas? Psykolog? I London? Det är så skönt att ingen eller någon kan hålla mig kvar här. Jag har någon som vill allt precis lika mycket som jag. Och  ni som bestämmer er för att bo kvar. Det finns ingen riktig vettig kommentar till det. Jag hoppas ni lyckas med det omöjliga. Att få sina drömmar bli uppfyllda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0