Psyktimmen bröt ut

Jag har bokstavligt legat i sängen hela dagen. Har plockat bort alla kläder från golvet och käkat middag men inget annat. Hade tänkt ta fram damsugaren, göra rent fiskskålen och bädda rent i min säng innan jag somnar för natten. Detta har nog varit den värsta dagen i hela mitt liv. Fann mig själv i vardagsrummet då psykhalvtimmen bröt ut då jag satt i pyjamas i vardagsrummet och stirrade ut genom de stora fönstrena på de enorma molnen som flög förbi på himlen. Det enda positiva för dagen var väl att det var plusgrader ute och himlen var någorlunda blå. jag var dock inte ute och upplevde detta vilket jag ångrar nu. Hade förmodligen varit lite gladare då.
A shitty day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0