Albino på sommaren

Hej kära vänner!
Det vart en kort dag idag plus sovmorgon, lyxigt. Direkt när jag kom hem var det på med bikinin och ut för att lägga mig i en solstol. Färg har jag fått men jag tycker alltid att det hinner försvinna till nästa gång man solar. Ryggen hann jag dock ej med (!!!!!) brukar bli så nu i början plus att jag inte har någon lust att rulla ut en handduk i det oklippta gräset som förmodligen kryllar av massa otrevligt sällskap. Jag som typ aldrig får någon vidare färg så egentligen borde ligga och trycka på en strand eller en uppblåsbar kudde i någon pool så att jag verkligen får solen direkt på hela kroppen. Men istället får jag en snygg bonnebränna.
Det försvinner saker från min TO-DO-LIST varenda dag nu känns det som och det gör att jag känner mig aningen mer harmonisk. Vi är snart in i halva maj redan! Ser så mycket fram emot att få sola och bade och framförallt motionera uppe på Öland hela sommaren då det sistnämnda typ aldrig blir av. Jag har ingen pli på mig själv om man säger så. I sommar blir det 1 mil till och 1 mil från jobbet på cykel. Värsta utsikten och jag befinner mig i värsta himmelriket! Hade tyckt det varit rätt roligt att dokumentera min sommar dag för dag här i min blogg men vart ska jag få internet ifrån? Man blir i stort sett helt isolerad från omvärlden. Bästa stället någonsin att vila upp sig på på sommaren, helt klart.
Hade tänkt skriva klart ett arbete i religionskunskap om mytologier och imorgon bockar man av ytterligare 2 redovisningar! Tjohoo. Provlistan börjar snart gå mot sitt slut. Fantastiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0