Bal 2011

God eftermiddag!
Idag blir min sista pluggdag på gymnasiet och fyfan så jävla skönt det känns! Som jag har väntat på detta.
har legat ute och solat, skrivit på min svenska rapport som ska vara inne till lunch imorgon och nu ska jag plugga på naturprovet som är imorgon på morgonen. SEN är allt liksom helt 100% klart och klockan 08:00 den 7 juni sätts betygen. Jag ska nog faktiskt njuta av att detta är det sista. Jag ska gladligen öppna naturboken och plugga. Efter balen i söndags kväll (som det gick riktigt hett till på) så förverkligades allt. Som vanligt blir det bara en massa plugg snack men puh, tur att man har någonstans att avreagera sig. Min LIGGER-EFTER-MED-I-SKOLAN lista är tom och istället för att bli stressad över att man har så himla mycket att göra innan betygen sätts så är jag nu istället stressad över vad i sjutton gubbar ska jag göra sen i höst???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0