Dear Mr.President

Foten har somnat sådär skönt så om man rör den känns det så obehagligt skönt och sticks. Sitter och lyssnar på en mycket klok kvinna vid namn Pink. Låttexterna berör och en känsla av förstående finns. Jag har inte öppnat skolböckerna idag trots att vi har haft studiedag nu när det bara är ett par veckor kvar till The grand finale!
Jag saknar min pojkvän som jag vill gosa in mig i och sluta tänka på allt ont som finns runt omkring mig. Varför lägger man ner så mycket energi på att bry sig om oviktiga saker?
När jag går banana på någon som i skolan t.ex. Då är första tanken ''en månad kvar, en månad kvar, en månad kvar!!!! Håll ut förfan!''. Im not alone I think?
Låt mig skrapa fram ett par miljoner på Triss eller låt mig bli härskare över hela denna planet full med ondska. Jag som härskare hade gjort allting mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0