Den lila bakelsen

God morgon!
Man kan inte vara ordningsam hela tiden så denna morgon tar jag det lugnt och istället för att sitta på fredagens första morgonlektion och få vredesutbrott för att läraren inte kan undervisa ordentligt.
Det är en lång dag idag och jag slutar inte förns tjugo i fyra. Det är oförskämt sent att sluta så sent för att gå tredje året på gymnasiet. Fast klassen har haft nedrans tur med resterande årens schema så de får väl nästan kompensera ut det.
För att nämna något roligt och inte redovisningen i samhälle C och internationella relationer om några timmar som jag tyvärr inte förstår mycket av (.......) så har jag förmodligen äntligen hittat en balklänning. En ljuslila bakelse som ser riktigt mäktig ut. Egentligen en klänning som jag inte vill ha från början men jag hittar ju fan ingen annan!
Ska göra mig iordning för skolan och påbörja en uppgift som ska vara inlämnad nästa vecka. Suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0