Hårutvecklingen, Hallå? Händer det något där ute i världen?

Årets första myggbett och jag känner verkligen att jag lever!
Min hårskräck av att gå till frisören och färga håret sitter i och jag färgade eller jag sitter snarare med färg i håret just nu. Mina axlar, min panna, mina öron och mina armar är täckt av en massa brun färg. Och jag som ska till frisören imorgon och klippa mig. Kunde jag inte valt att göra detta någon annan dag eller något annat liv??? När ska hårutvecklingen utvecklas så att man inte behöver färga sitt hår hela tiden. Blir galen. Men som vanligt, ett mycket stort i-landsproblem.
Inte nog med detta. När jag söker på hår så dyker det upp världens finaste kort med tjejer som har vääärldens finaste och glansigaste hår. När ska jag övervinna min rädsla för att färga håret hos frisör? Gaaah
Varför kan inte jag också få ha såhär fint och glansigt hår för!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0