Hatar balen mer än något annat

FAN balklänningen var ju förfan för kort!!!! ÅH denna jävla bal. Jag sa från början att jag egentligen inte ville gå men nu måste jag ju i och med betalningen. Vad sur och förbannad jag är! Jag hatar balen och vill inte gå. Punkt slut liksom.
Min syster läser massagekurs på gymnasiet och hon har precis masserat mig i nästan 90 minuter eftersom hon har praktisktprov imorgon. Förstår ni hur skönt de var?!? Jag var med snorisarna på Leos Lekland igår i nästan 4 timmar så den massagen satt där den skulle.
Hade tänkt gå ut och gå en promenad men i och med att det värker ner här och ibland till och med haglar det så har jag ingen som helst lust att röra på mig. Det skulle har varit en lördag, då hade jag poppat popcorn och kollat film hela dagen lång. Idag är det bara en fånig studiedag att njuta utav. Helgen har dock varit super mysig, som förra helgen ungefär. jga kände inte direkt igen mig när jag satt med mamma och bästakompis i vardagsrummet i lördags midnatt och kollade på Eurovision när de delade ut poäng. Det var nästan som om det handlade om liv och död. Just den delen brukar jag bara tycka är långtråkig men ooohfasen vad jag skrek och slog på benen och skrek! Vi fick en riktigt bra placering. Det tackar vi för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0