Irritationsmoment #1

Herregud vad varmt det är! Pä väg in i klimakteriet nästan. Om det kommer bli varmare än såhär så vet jag faktiskt inte vart jag ska ta vägen.
Det har varit en riktigt lång dag idag med ett engelska prov som skrivits. Mitt under provet så får jag som vanligt en blackout och glömmer allvarligt talat hur man skriver ett referat. FUCK tänker jag. Jag vet ärligt talat inte om jag har gjort rätt men det får jag väl snart veta. Kommer min lärare att skratta åt mig? Panik.
Utförde min bästa facerape på min pojkvän sent igår kväll. Den löd såhär: Flickvännen ligger bredvid och sover medan jag runkar till porr på datorn. Det är nice people! (Y)
OM jag vart glad och lycklig efter! Han låg liksom och sov bredvid och hade glömt logga ut från facebook. Det var som gjort för en klockren facerape.
En annan grej jag stört mig på nu sen 1 maj är Spotify. Det är så fult att de bara kan göra sådär, låta en lyssna på en låt 5 gånger bara. Det är fruktansvärt irriterande.
En tredje grej jag nästan går i taket på är hur ofta det är folk som tränger sig i lunchkön. Eller snarare kön till disken. WHY?! Min kommentar brukar vara; Ursäkta med i Sverige har vi ett såkallat kösystem, ställ dig längst bak. Tack! Människor är på riktigt dumma i huvudet. Senast jag skällde på en kille som trängde sig förbi, då stod den sorgliga killen en meter bakom mig och ''viskade'' till sin andra kompis; Ska jag gå förbi? Ska jag tränga mig? ha ha ha ha. Payback is a bitch som min pojkvän precis skrev i ett sms till mig. Han fick precis veta att jag hade facerapat honom. Vad nördig jag är som tycker sånt här är roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0