Koutsläppet på Ingelstorp och ångest

Hade nog den mest underbaraste kvällen än så länge igår! jag och pojkvännen var hemma hos en kompis och spelade spel med han och hans plickvän och två stycken till. Vi åt glass drack vin och bara skrattade hela kvällen lång! Hade även en hur mysig för- och eftermiddag med bästavännen i Karlskrona med mat och shopping. det var skönt att få komma till en annan stad än att hela tiden vara i Kalmar. Har hunnit pricka av Byxelkrok, Malmö och Karlskrona på bara ett par veckor. Jag borde liksom vara utvilad efter alla mina småresor och alla mina timmar med pojkvän och bästakompis men icke.
Tog mig hem rätt tidigt imorse faktiskt och kom hem till ett tomt hus. Syskonen och päronen var för att kolla Koutsläppet. 3000 pers hade varit och kollat på det vid Ingelstorp i år. Fantastiskt!
Det som står på schemat idag är att lyssna igenom de 3 förslagen vi har lyckats komma fram till från att ha en Spotifylista på ungefär 100 låtar om inte mer, duscha, städa (MÅSTE damsuga. Det är ett jävla helvete att bo i en källare!!!!!!!!!), plugga och sen kommer en viss Doris hit och ska mysa. Undrar om jag kommer kunna pricka av allt det här ikväll. Måset få åtminstone 1 uppgift klar från min LIGGER-EFTER-MED-I-SKOLAN lista. MÅSTE MÅSTE MÅSTE!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0