Lärarna som kunde kommunicera..... BullSHIT

På måndagar har jag lyxen att jag nu börjar första och sista lektionen klockan tjugo över ett. Det blir som en extra dag på helgen kan man säga. Behöver inte gå och lägga mig för tidigt på söndags kvällen vilket liksom annars bara göra söndagarna så himla tråkiga och deprimerande. I Kalmar är det sommarvärme idag och det är omkring 20-23 grader ute. Det är lyx! Imorgon väntas allra sista engelskaprovet och OM jag är nervös. Provet är om referat och vi ska tydligen få en text som vi sedan ska skriva om och så. När vi övade på detta så gick det inte för bra så jag antar att jag måsgte gå igenom det lite mer. Har aldrig någonsin fått underkänt på ett engelska prov så varför starta med det nu? Fast det skulle inte förvåna mig om det går åt helvete. Jag brukar nämligen ha sådan tur......
Just nu vill jag bara börja packa resväskorna för att åka upp till Öland och jobba arslet av mig. Kan det inte vara juni då alla betygen är satta och man inte kan göra något åt det!!!! Snälla! Det är mindre än en månad kvar tills betygen ska vara satta och jag tror det kommer gå vägen med allt jag har kvar att göra ärligt talat. Om inte annat så försöker jag intala mig det.
V.19
Tisdag: Engelskaprov.
Torsdag: Svenska nationella eller bokredovisning, geografirapport ska vara inlämnad och sedan redovisning, samhälle/internationella relationer redovisning.
V.20
Måndag: Naturkunskapsprov & svenskaprov.
Torsdag elelr fredag: Internationella relationer prov.
V.22
Måndag: En hel del engelska ska göras.
Tisdag: Naturkunskapsprov
onsdag: Socialpsykiatri redovisning
Fredag: Internationella relationerprov
Är detta möjligt??? Hur sinnessjukt jävla dåligt kommunicerar lärarna egentligen????? Jag mår illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0