Malmö/Köpenhamn/Kalmar

Resan till Malmö gick jättebra och jag fick tillbringa en helg med morfar, hans fru och min pojkvänn. Det blev rundturer med bilen, promenader, god mat och så en liten tur över till Köpenhamn. Efter att jag kom hem igår och in på mitt rum, tömde hela resväskan på golvet framför soffan och vardagsrumsbordet ser nu hela mitt rum ut som om det var här Usama Bin Ladin blev dödad. Det är helt sinnes vad jag kommer behöva städa inom några dagar för nu bävar jag verkligen från att vara här nere, kläder överallt!!!!!!
Tänk förresten om den normala döden som innebär att man dör för att man har blivit för gammal skulle bytas ut mot att alla åt ihjäl sig. Fatta vad grymt det skulle ha varit! Istället för att kämpa med träning och bli så smal som en sticka till att tävla om vem som har störst lår eller mage. Hade varit helt fantastiskt! Sedan behöver man inte gå in mer detaljrikt för så långt har inte jag tänkt. Jag sitter eller snarare halv ligger med filosofiboken på magen och med handen i godisskålen. Sedan att jag alltid äter godis när jag pluggar är en annan femma men till sommaren kommer nog den bästa och mest efterlängtade vändning i livet och jag kan inte annat än att njuta och vara lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0