Min bästa vän Coca Cola fyller 125 år!

Min bästavän Coca Cola fyller 125 år. HIPP HIPP HURRA!!!!
Skämt åsido.
Allt rullar nu på som vanligt och det sista påskolvet bara rann iväg. Dock hann mycket hinnas med. Få umgås en massa med pojkvännen plus att vi åkte ner till Malmö för att träffa morfar.
Det är en rad olika prov och saker som händer i skolan. Vi har rätt mycket prov och inlämningar kvar att göra. Nästa vecka har vi en geografi rapport, internationella relationer/samhällsprov, nationella i svenska sista delen plus att jag ska göra två prov på måndagen eller tisdagen. Nej nu glömde jag ju faktiskt ett prov! Vi har ett fett engelska prov nu på tisdag eftermiddag och jag tror att jag kommer dö nu. Jag insåg nog precis att jag fortfarande inte ser ljuset i tunneln. Det är förfan hemskt.
Efter all denna skit i skolan så kommer ljusa tider. Det blir en massa jobb längst upp på norra Öland och där spenderas det ungefär 2 månader. Hem och sedan iväg och resa långt långt långt bort härifrån! Jag vill flytta till London och så lär det väl också bli framåt nästa vår.
Dagen efter att jag har sprungit ut från Stagneliusskolans entré så tänker jag aldrig komma tillbaka. Har så fruktansvärt dåliga minnen och händelser som jag bara vill förtränga därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0