Spotify, era rackare ;)

Ja Spotify minsann så fina de är! Som senast i söndags var jag inne på min Spotify och jag hade då bara 38 minuter kvar. När jag nyss kollade min Spotify för att lyssna upp dessa ynka 38 minutrarna då har jag minsann kvar 3 timmar och 9 minuter. Vad håller dom på med liksom? Detta har skett ett antal gånger den här månaden. Det känns inte som om jag är den första när det gäller detta fin fina "problem"! Fina fisken liksom.
Jag tjatar och jag klagar om och på skolan all the time men den här gången är det både åt helvete och rent fantastiskt. Jag har åkt på bihålsinflammation och har så fruktansvärt ont i tänderna och huvudet. Inte nog med bihålsinflammationen så har jag också lyckats få en massa skoljobb utfört idag och lyckan strömmar genom kroppen ärligt talat. Om jag hade lämnat in alla dessa uppgifter i tid så hade jag förmodligen lagt ner mer tid och omsorg men tyvärr inget av det finns i de uppgifter jag lämnade in idag. Imorgon har jag naturprov och svenskaprov och i slutet av den här veckan så ska också min svenska rapport vara inlämnad och klar. Jag ser för första gången eller för andra gången ljuset i tunneln! Underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0