Stagg och bal

Ytterligare 2 kurser blev avslutade idag efter ett seminarium om Främlingsfientlighet. Mycket intressant måste jag säga och diskussionerna var väldigt givande. Nu är det resterande kurser som avslutas nästa vecka. Detta känns fantastiskt! Jag visste inte om jag skulle orka att delta på seminariet imorse men jag kämpade mig upp! Det går oerhört mycket trögare att ta sig upp nu på morgonen än när det är mörkt och vinter. Det är helt sanslöst vad mycket energi det går åt att bara orka ställa sig upp. Lite tur har jag att pojkvännen har glömt sina mjukisbyxor och hoodie här så att jag kan gömma mig i det på morgonen/kvällen.
På söndag är det bal för Stagg och jag bär en olivgrön klänning. Är inte så himla förtjust i modellen men ja det är lite sent för ändringar nu kan tyckas. Jag är som vanligt inte ute i god tid och jag har fortfarande inga örhängen eller väska.... Och idag ska naglarna fixas. Jag har lite att stå i idag känner jag plus att jag har glömt en uppgift i Engelska C som verkligen måste in ikväll (!!!!!!!) det är brådis. Har för många bollar i luften att saker och ting bara åker in i ena örat och ut genom det andra. Sådan är jag när jag har varit stressad under ett väldigt bra tag!
Nu ska jag strax ta bussen in till skolan igen för att fortsätta redovisa geografin som vi redan har ägnat 5-6 timmar åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0