1 oktober 2011,

Har haft en underbar dag idag :) varit hemma hos moster och hennes sambos i deras nya hus och FYFAN så grymt fint! Moster har riktigt bra smak gällande inredning (eller det är kanske bara för att vi har samma???) och det är väldigt mycket vitt och öppna ytor + lite lantlig känsla. Den dagen jag har sambo och flyttar till hus, åååh jag kan inget annat än o längta!
Imorgon är det planerat att jag ska ta med min syster på hennes första fotbollsmatch ute på Guldfåeln Arena när Kalmar ff möter Malmö. Frågan är om jag orkar.. Är inte ett dugg intresserad utav fotbollen och det är bara publiken jag sitter och stirrar på och inget annat. Inte riktigt värt pengarna men vill att Thea ska få gå på eeeeen match iallafall. Som tur var har jag inte lovat något :)
Sitter och pratar med sötaste lollo på facebook. Hon befinner sig i götet hos sin padre och vi saknar henne så himla mycket tvärs över landet.. Alla splittras nu verkligen och det suger som fan!!! Minst halva min klass från gymnasiet befinner sig just nu i Oslo och jobbar. Helt sinnes! Jag kan inget annat än o vilja dra tillbaka klockan. Det ska vara tidig vår 2011 och vi ska snart på vårat NORDIC MUN på Strand i Borgholm. Vi alla satt och pratade student på rasterna och redan innan julavslutningen 2010 satt vi och spånade på en massa idér som vi skulle göra innan och under studentdagen, helt underbart. Att få springa ut, 30 sekunders lycka och sedan mötas av nästan hela släkten och dåvarande pojkvän. Var så grymt lycklig! Sommaren var underbar och ja vissa saker önskar jag att jag inte hade gjort eller sagt. Jag önskar att allt var som innan jag åkte upp till Öland en vecka efter studenten. Kärleken flödade och lyckorus i kroppen. Vart tog allt det vägen? Det bara försvann liksom. Jag ångrar hur jag reagerat i olika sammanhang och önskar att jag kunde ta lite med en nypa salt. Det måste bli ändring på det har jag förstått. Och detta förstår jag nu när det är slut. Smart tjej.. Går miste om sitt livskärlek. Det är riktigt typiskt av mig att falla för någon och sedan bara, adjö. Ååh kärlek gör så förbaskat ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0