11 oktober 2011,

Jag har gjort det jag har gått och fasat över länge och väl nu. Jag har nämligen sökt till högskola till våren....!!!!! Ämnena låter hur spännande som helst och det blir fristående kurser eftersom att jag tänker söka program på 3 år till hösten nästa år. Jag vet inte riktigt om jag är glad, nervös, exalterad eller inte bryr mig alls men åh vad jag bara vill hålla i böckerna och lääääsa! The main subject är givetvis psykologi som jag kommer ha stor nytta av sen när jag läser till hösten. Jag blev helt plötsligt skit glad och jag vet steg för steg vad jag ska läsa nu, ser fram emot slut resultat och jisses vad utbildad man kommer att vara. Det roliga är att jag har både betyg och motivation för allt det här jag vill läsa och göra.
Idag är det träning som gäller och sedan kvällshäng hos Mickis. Den här dagen hade inte kunnat bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0