8 oktober 2011,

Spntantkvällar är de som blir bäst helt klart! Från att ha bestämt filmkväll hos Mickis med de andra tjejerna till att de andra ställer in och det bara är Mickis och jag som sitter i hennes lägenhet själva. Alex ringer och vill ha dit oss och sure, vi är inte dom som är dom. Från att ha suttit med ett glas rött i handen till att dansa galet i vardagsrummet. Kvällen var super! Oväntat besök hämtade upp oss utanför stan i taxi.
Idag vaknar vi alla upp, jag har skallevärk och allmänt seg o uppblåst mage. Ikväll har Mickis lyckats övertala mig till att följa med till Oskarshamn och festa med ett par killar. Och vem FAN festar i Oskarshamn? Jo Mickis har gång på gång berättat om hennes vilda festande på La Scala och hos hennes kompisar där att visst, EN gång kan jag väl testa på att och dagen kom minsann för vi är på väg om ca 3 timmar. Har lite panik lite ångest. Jag har aldrig satt min fot i Oskarshamn tidigare förutom när man har åkt i genom med buss eller något på väg till Sthlm, aldrig för att festa. Jag har som har suttit och gapskrattat åt Mickis när hon har berättat alla sjuka historier och grejer därifrån. Men ja, here we go så att säga. Min mage mår ej bra, har inte lyckats äta något vettigt sedan jag vaknade åtta imorse för att ta bussen hemåt. Är det därför jag känner mig hängig och ont i huvudet kanske? Hoppas på det för jag ska äta upp mig nu innan vi åker. Jag vet ju att min bakfylla kommer existera imorgon om jag inte äter något NU.
Vi får se om vi lyckas komma hem imorgon....... Det är 100 procentig ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0