Dagen har varit en fröjd,

En någorlunda bra dag har det varit, bortsett från det som jag kom på tidigare idag angående min mail. Så jääävla klantigt rent ut sagt!
En massa skratt på stan med tjejerna och sedan ett konditionspass utformat av mig själv på gymmet efteråt. Middag hemma hos Elin och sedan How i met your mother hos hennes moster. Kvällen skulle väl ha spenderats på annat håll om det inte vore för att jag bor ute på landet och att det är ett helsike när bussarna slutar gå halv elva på vardagarna. Tacka vet jag för när jag har jobb och lägenhet!
Imorgon väntas en timme eller två på gymmet på morgonen och sedan springa lite ärenden på stan. Är så enormt exalterad och håller både tummar och tår för att det händer något snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0