2 oktober 2011,

Mina sömnproblem bättrades men nu är de tillbaka på ruta ett igen. Det är nog det värsta som finns att ligga och vrida o vända på en i en alldeles för stor säng trots att man är övertrött. Om inte annat så är det obahagligt och man börjar fundera på om det är fel på en. Inatt låg jag uppe till halv fyra och jag var övertrött redan strax innan tolv. Sådär att ögonen är suddiga och lite spänningshuvudvärk men man skulle ändå kunna skratta sig till döds åt vad som helst. Psyko?! Man börjar ju undra.
Som sagt, det är fotboll idag och här i Kalmar är det hyfsat kallt och disigt ute och hur kul är det att sitta ute vid Guldfågeln Arena, det är i och för sig sista matchen för i år på arenan men ändå.. Not worth it.
Imorgon ska jag ta itu med en massa saker, jag ser inte riktigt fram emot det men det måste göras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0