7 oktober 2011,

Igår blev en väldigt lugn dag, jag lät även mina muskler och kropp få vila från all träning. Det som står på agendan idag är att tvätta och städa hela dagen. Sen om jag hinner med mitt sociala liv så åker jag bort till Murder Mike för filmtittning och lite vin.
Något som jag har börjat kolla på är vitrinskåp. Jag har fått så otroligt många fina vinglas och coctailglas mm. som bara ligger i sina kartonger redo för att drickas ur och bara bli kollade på. Två uppsättningar rödvinsglas, en uppsättning vittvinsglas, två uppsättningar coctailglas, ja det är en hel del jag vill få upp! Där kan vi snacka om ögongodis. Jag funderar även på att måla om min spegel i någon annan färg men vet inte vilken än. Ååh idag är en sån där dag då jag bara saknar saknar ihjäl mig på honom. Varför ska det vara så himla svårt att släppa taget. VARFÖR????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0