9 oktober 2011,

Jag tror jag hamnade i världens bästa sällskap i Oskarshamn igår! Härligare människor är dom tjejerna kan man inte hitta. Jag kan erkänna att jag var skeptisk till att förfesta med ett gäng tjejer som jag inte kände men oj vad kul vi hade. Lite skämmigt är det när jag faktiskt erkänner att vi var på deras enda och förmodligen sista nattclub. De människor somkom dit, oj oj oj. Tjejerna blängde på en och råkade man prata med någon kille ja då var det alltid någon tjej som hade kollat in den här killen längre och hon ''ägde honom''. När klockan slog 2 inatt hade jag turen som kunde åka hem till kära Kalmar igen för att sova i min egna säng. Halv fem hann klockan bli innan jag kröp ner i sängen och sov som en stock fram tills halv ett idag.
Jag hade hand om Mickis bankkort hela kvällen igår och självklart fick jag med mig det hem i plånboken så idag väntar jag besök från henne som kommer med bussen från Oskarshamn om några timmar och sedan kommer detta bli veckans lugnaste dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0