15 september 2011

Det blev en lugn kväll igår än en hel vild kväll som hade kunnat spåra ur om jag hade varit i stan lite längre. Jag har varit så utmattad de senaste veckorna + en massa träning och träningsvärk så jag var helt slut redan klockan elva igår kväll... Har vaknat upp på morgonen nu senaste veckan med att knappt kunna öppna ögonen vilket är lite oroväckande när man redan har fått sova minst 9 timmar.
Det regnar i Kalmar just nu och jag har egentligen en massa grejer jag måste bocka av ifrån min lista innan kvällen är slut. Men jag föser det åt sidan ett par timmar till! Måste göra en hel del städning, ringa telefonsamtal och liknande för på måndag sätter jag igång med att läsa en liten distanskurs vilket jag inte ser så mycket fram emot ärligt talat. Det måste bli gjort iallafall!
Sitter och kollar på alla vinglas och glas jag har fått sedan jag fyllde 18 för lite mer än ett år sen. Jag vill inte ha dom nerpackade i kartonger, jag vill ha ett vitrinskåp att ställa dom i! Tänk om snorisarna får för sig att gå in på rummet och kolla och får sedan syn på de färgglada förpackningarna, skulle aldrig förlåta mig själv. Men vart ska man ställa dom? Finns ingenstans som är bättre... Några glas som jag fick i studentpresent utav A var Carolina Gynnings rödvinsglas. OJ så förbannat snygga dom är! Bra smak måste jag säga att han har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0