16 september 2011

Igår kan ha varit en blandning mellan träningsvärk och att jag var kraftigt nedkyld som gjorde att jag inte mådde något bra på slutet av kvällen. Trodde att jag hade fått maginfluensan... Efter att ha sovit ett antal timmar så vaknar jag bättre men ont i kroppen, mestadels längst ner i ryggen.
Jag tror att det är planerat att vi ska ut ikväll men jag vet inte om jag vågar chansa på det. Jag gör nog större nytta i att städa en massa här hemma (allt det jag struntade i att göra igår) och lägga mig tidigt ikväll. Som sagt pengar spenderas men inte mycket kommer in igen, ÄN SÅ LÄNGE.
Fy sjuttsingen vad tråkigt det är att gå och lägga sig om kvällarna själv. När det regnar eller åskar eller när man bara vill ligga i hans famn och dra fingrarna över hans mage och bröst. Obeskrivlig känlsa det där. Men jag hittar någon som dig igen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0