17 september 2011

Jag har nog inte sovit såhär lite på år och dagar. Kanske möjligtvis någon gång nu i början på sommaren men inte annars. Just nu funkar det bra men ack när jag fått i mig mat så är blir jag till en gammal tant. Jobbigt att ha tre småsyskon som klänger på en hela tiden. Det blev ingen träning idag heller!
Är fruktansvärt sugen på att åka till Norge nu. Inte för att jobba utan bara för att åka dit och se hur Stavanger ser ut. Har googlat staden och jag smälter lite inombords när jag kollar på bilderna. Herregud så vackert! Finns det något vackrare?
Går jag och lägger mig nu vaknar jag inte förns sent ikväll, inget vidare att vända på dygnet som arbetslös.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0