25 september 2011,

Jag kom iväg hyfsat i tid men hade varit roligare att varit där ett par timmar innan. De flesta var fulla när Mickis och jag anlände. Killar är så fruktansvärt mycket roligare att vara med, så himla enkla att prata med och bara allmänt att ha o göra med. Killarna vi var hos bor allesmmans i en lägenhetsbyggnad och alla har varsin nyrenoverad stor lägenhet (rikemansbarn, typ). Förresten ingen utav tjejerna hälsade på oss, pinsamt. Så från lägenhet till lägenhet sprang vi runt i och kollade. Drömlägenhter hela bunten!!!!
Idag har vi kollat innebandy och oj vad seg i huvudet jag har varit. Nerbäddad i soffan och saknar det trevliga sällskapet som lämnade mig tidigt imorse så ska jag nog somna tidigt ikväll.
Imorgon ska här tränas och kondition står högst på listan i och med middagen jag åt idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0