26 spetember 2011,

Gud vilket härligt väder det är ute idag och herregud vad länge jag har sovit!!!! Gick och la mig tidigt igår kväll men vaknade inte förns straxt innan elva idag. Vem kommer ha problem med att gå och lägga sig tidigt ikväll? Jag. Och imorgon ska jag ändå upp klockan halv åtta för att bege mig till skolan. Framförhållningen existerade inte där kan man säga. Idag ska jag träna, senaste gången var i torsdags så det var ett antal dagar sedan. Sen funderar jag även på att cykla in till stan så att jag efteråt kan svänga förbi farmor och farfar på en kopp kaffe och säga hej. Jag hoppas att jag hinner!
Åh jag ser inte fram emot att öppna skolböckerna igen imorgon, verkligen inte. MEN det måste göras och snart är det höst 2012.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0