28 september 2011,

Åh hej du trevliga träningsvärk i magen, dig har jag saknat! Körde mest kondition och mage idag vilket resulterade i kraftig träningsvärk redan på väg hem en timme efteråt. Imorgon är jag hemma ensam fram till sent på eftermiddagen och lär heller inte vakna vid någon speciellt tidig tid. Min ruskigt gamla mobil som jag har fått låna stänger av sig i tid och otid. Det är som att den blir överbelastad av bara ett par missade samtal och olästa sms. Ska en mobil vara så? Det är tur att jag inte har något jobb eller någon direkt tid att passa varje dag för då hade jag aldrig lyckats komma i tid! Åh jag är sugen på att dra till gymmet igen men funderar på om jag bara ska klä på mig träningskläderna och försöka mig på en springrunda? Vi får se helt enkelt, vore nice!
I perioder lyssnar jag väldigt mycket på Lars Winnerbäck, detta är en utav dessa perioder. Det är som att när man är super glad som nu i somras så var det enda jag lyssnade på och som nu när man mår som sämst så är det bara han som går på repeat på Spotify. Jag är kär i honom och hade gärna gift mig också för den delen! Blir lite ledsen då jag inte har Spotify premium och har lyssnat alla dom där fem gångerna på varje låt.. Varför kan inte iPhone femman komma ut lite fortare, kvinna i nöd här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0