29 september 2011,

Paranoida människor är bra märkliga. Jag kan själv vara paranoid ibland men detta är en annan paranoja jag pratar om. En sådan som gör en otrevlig och bara är inställd på att man redan vet allt från början och det är bara hata hata hata personen är inställd på. Detta blir rätt rörigt i och med att namnge personen i fråga är en väldigt dum idé. Jag har ingen anledning att vara försiktig längre men blir ändå lite off när människor jag inte har gjort någonting är förbannade på mig. Man vill såklart lösa det no matter what och det är så jag känner just nu.
Eftersom att mitt ben gjorde så att jag inte kunde träna på ett par dagar så har jag blivit lite omotiverad nu känner jag. Ska träna tillsammans med madre som brukar hålla ett förbannat bra tempo hela tiden och sedan ikväll ska flexvästen på och jag ska ut och springa igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0