Brustna hjärtans höst,

Åh vad jag saknar dig just nu, jag saknar allt. Önskar jag bara kunde ringa och säga att jag var på väg, att jag var gladare än någonsin att få se dig och längtade efter att få krama och kyssa dig. Ligga kvar i sängen och dofta dig när du går till jobbet. Veta att mannen i mitt liv kommer snart tillbaka och håller mig lika hårt som han gjort under natten. Du ger mig rysningar varenda gång jag tänker tillbaka på våra fina minnen.
Varje dag blir lättare och lättare och jag är faktiskt ärligt talat rädd för att glömma och att gå vidare. Jag är knappt ledsen längre och inte längre arg. Just denna kärlek kommer det ta lång tid att bearbeta, iallfall för mig. Jag var tok förälskad och förväntade mig samma kärlek tillbaka men inte fick. Jag är trots att jag tvivlar på mig själv ibland en väldigt stark och mogen människa. Jag har lärt mig så mycket som jag kommer ta med mig i livet. Jag älskar dig fortfarande efter allt ♥
Det kommer bli en perfekt höst och vinter och jag har så himla mycket saker att göra och ta i tu med. Jag vet vad jag vill och vi vill fortfarande exakt samma saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0