Empism, klokaste religionen

Två dagars hård träning gör sig påmind i nedre delen utav ryggen och i låren, aj. Blodsmak i munnen ungefär. Hade tänkt träna imorgon också men hm vet inte hur det blir med den saken riktigt.
Tanken är att jag ska in till stan för att träffa tjejerna men mitt bankkonto skriker nej. Varför kan jag aldrig hålla pengar under kontroll? Jag missbrukar pengar. Hej!
Måste också berätta om ett roligt ''Empans-egna-humor-skämt''. En kille erbjöd sig att fylleköra denna afton & detta är en kille jag knappt känner och vise versa ja. Jag meddelar honom att det nog inte blir så att jag ska ut eftersom att jag fått förhinder men i andra sekunden messar igen att jo nu blir det så att jag ska träffa tjejkompisarna. Han skriver ''Tyvärr måste jag meddela att jag också ska ut så kan ej köra dig :(''. Det är helt okej, jag känner honom som sagt inte men det som dyker upp i huvudet på mig är att jag måste ju vara ledsen och taskig. Mitt svar blev ''Gör aldrig om det!''. Ja så så lyder min humor, den existerar knappt.
Det är dags att börja röra på sig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0