En del utav livet,

Ligger nere i min soffa inlindad i massa filtar, rummet är upplyst utav tända ljus i doften av vanilj. Det är sannerligen höst feeling här! En godsak jag har börjat att köpa är Babybel. Dom där små söta ostarna i nät! Ruskigt goda och tillsammans med gröna oliver och fetaost så är det kanon.
Kan inte sluta lyssna på Adeles låt Someone like you. Den berör mig så oerhört mycket och texten är helt sagolikt bra. Efter varje uppbrott man har med sin respektive borde man få höra att Du hittar någon som han/hon igen fast bättre, mycket bättre. Kärlek för mig just nu är ett väldigt sönderslitet ord. Kärlek till en kille är inget jag vill än på ett väldigt bra tag. En rostig kniv rakt i magen varenda gång jag andas. Det är hemskt. Kärlek för mig är självtortyr. Jag kan faktiskt inte tro på det, än. Något så fruktansvärt fint och underbart kan få en själv och livet att rasa samman?
Jag väntar tills jag hittar någon som Dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0