Ett svart hjärta som aldrig läker,

Första kärleken? Absolut inte. Förådd av den mannen jag såg upp till allra mest på denna planet, ja. Jag kan inte beskriva den känsla och jag kan inte heller beskriva den känsla som han förmedlar. Han vet inte vad kärlek är och hur man är. Jag är nästan hundra procent säker på att hela sommaren var en lögn och enda sen jag kom hem till honom den där tidiga morgonen 20 juni bara ett par dagar efter studenten med all packning för att åka upp till Öland. All den kärlek som jag trodde att jag fick denna underbara människa som bara någon timme innan han dumpade mig var den mest sötaste och charmigaste man någonsin.
Istället för att kämpa så som jag har gjort den här sommaren och innan det så har i detta fall valt att ta den enklaste vägen ut. 
Det som gör mest ont är att med väldigt stor sannorlikhet att det var så länge sedan han slutade älska mig att han redan hittat någon annan att älska och ge sitt hjärta. Jag vill bara sluta gråta så fort allt dyker upp i huvudet. Jag vill packa ner allting jar äger och har i en väska, flytta härifrån och aldrig någonsin kolla mig över axeln. Såhär efter nästan en månad så blir allt bara värre. ''Ha tålamod, det kommer att gå över fortare då'' ''Vi har som du säger varit bästa vänner i över 2 år, detta är inte det sista du ser utav mig''. Han har förstört kärleken för mig. Det var han som skulle ta min kärlek och jag hans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0