Glasögon-orm,

Vart tredje till fjärde år brukar jag vakna upp med världens spänningshuvudvärk pga glasögonen. Det är då nämligen dax att byta. Mina ögon är som ett par bakfylle ögon just nu, det gör extremt ont när ljuset ändrar sig för fort eller om jag går ut. Att kolla på tv är rena tortyren! Som arbetslös är det extremt kul att behöva byta glasögon just nu av alla tillfällen... Men det får gå! Kan inte gå såhär. Och inte nog med att jag itne tål starkt ljus, våran hall där uppe har gjorts om till en byggarbetsplats så det kommer en hel del irriterande ljud som min skalle inte tål. Ibland suger livet.
Ikväll blir det vin hos Nicklas med de andra, som jag har varit sugen på vin denna veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0