Hösten är här,

Jag har återigen aldrig skrattat så mycket som jag gjort ikväll. Mina finaste vet verkligen hur man får en att må bra!
Det har regnat näst intill hela kvällen idag och det har sannerligen varit höstväder. Sommaren har passerat och visst, jag tycker nästan det är aningen skönt att den är över. Hösten är nog trots allt den mysigaste årstiden då man får gosa in sig i halsdukar och vantar. Det bästa jag vet är att strosa runt på Stensö bland alla löven på marken och bara känna att man är här och den där höstdoften som man kan dofta överallt man än går! Kalmar är verkligen en höststad, enligt mig. Det är då jag uppskattar att vara här som mest. Fikastunderna hemma hos farmor och farfar till exempel. Oj det finns så mycket jag skulle kunna sitta och räkna upp här! Hösten är bara banne mig bäst. 
En mycket obehaglig grej på gymmet idag var en utav övningarna som man tränar axlarna. Man ska dra ner själva stången framför ansiktet precis i käkhöjd och sedan upp igen. Under denna övning hör jag hur det knastrar till i nacke och axel men tänker inte så mycket mer på det utan fortsätter. Varenda gång knastrar det till och dum som jag verkligen är så fortsätter jag! Nu såhär på kvällskvisten så gör det lite små ont plus att det är ömt. Har jag förstört något??? Lite lättare nackspärr skulle man kunna säga att det känns som. Det räcker väl antagligen med bara vila...
Vi väljer inte de vi ska bli kära i och det blir aldrig som man tänkt sig.
Låt kärleken styra och släpp det andra.
Den har valt oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0