I hjärtat kommer det alltid finnas plats för just Dig

Fyfan vad hemskt det är att vara själv, iallafall just nu eller kanske för evigt. Varför är det som mest kärlek runt om en när man precis blivit av med sin själv? Varför spelas det bara en massa kärleks depp låtar på radion och hur kommer det sig att de till och med dyker upp i min Spotify lista. Jag blir inte riktigt klok på att. Har fortfarande två täcken i sängen, 6 kuddar, allt är nybäddat och redo för Dig och din underbara kropp att gosa ner dig i. Den kommer att förbli bäddad, för alltid. Just den platsen kanske Du aldrig kommer ligga på igen och det lär säkert ligga någon annan själ bredvid mig och hålla om mig när det åskar ute eller när jag är sjuk. Din lukt fanns där men inte längre. Bilder på dig som fanns inramade hänger inte längre på väggen. Jag har kommit en bra bit på vägen men absolut inte så långt som jag vill. Detta är bedrövligt. Kan inte jag barafå bestämma?
Ingenting blir bättre när Bonnie Tyler - Total eclipse of the heart eller What are words med Chris Medina spelas... Jag får ärligt talat panik och hjärtat blöder återigen. Vad och vem ska sy ihop det? Ett stort hål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0