Jag är arbetssökande, mellan två jobb. Inte arbetslös alltså

Har befunnit mig på samma ställe i över 3timmar idag. Det känns i huvudet! Vart? Säger jag inte.
Mickis har jag nu lämnat över till Agnes som ska ta hand om henne ett tag. Stackarn har ju ingenstans att bo och med 2000 stycken fler studenter än räknat på Linné Universitet i Kalmar så är lägenheter en STOR bristvara på. Likaså jobb. Jagfår liksom aldrig tummen ur att fixa något. Jag menar sommarjobbs pengarna sinar och i samma takt som pengar lämnar mitt konto så kommer det liksom inte in några varje månad. Men nu inom sinom tid så lär det lösa sig! Jag har inte direkt haft några effektiva dagar sedan den 14 augusti... Det kommer det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0