Jag är tjej, okej?

För att gå över från detta kärleks deprimerande panikångesten jag har haft nu i 2 veckor så har jag faktiskt ännu ett problem. Jag köper för mycket skor. Problemet med det hela är att jag inte får någon ångest när jag kommer hem och inser att 700 spänn gick åt ett par skor som jag egentligen har i en annan liknande modell fast det paret var billigare. Eller väskor, ååååh min väskor. Jag brukade tycka det var svårt att hitta skor förr i tiden men nu är mitt golv täckt av skor och jag förmodar att jag inte tänker sluta än. Jag har mina ögon på YTTERLIGARE ett par vinterskor som jag känner innerst inne att jag bara måste ha. Jag blir bara så kär när jag kollar ner på golvet och där står mina fina sommarskor och höst/vinter skor. Men det är väl såhär det ska vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0