Keep on smiling! ehe

Det är super kul när man precis kanske har gjort slut med sitt livskärlek (som jag fortfarande anser är det) och killar snappar upp det här direkt. Bara ett par dagar efter så skrev alla möjliga och det var som om dom hade luktat sig till det. Helt sjukt! En kille är speciell. Han ringer och smsar mig konstant. Vissa dagar orkar jag inte ens svara och andra så svarar jag. Jag har liksom börjat ignorera samtalen eftersom att han blir orolig så fort jag inte svarar om han gjort något fel eller liknande. Det känns som om jag är i ett förhållande, igen! Med någon som undrar vart jag är hela tiden, säger åt mig att ta det lugnt för nu verkar du alldeles för full, blir skit upprörd för att man inte kan ses. Ja hela den historien. Gång på gång har jag talat om att det enda jag behöver är en vän och INGET annat. He doesn't get it, that stupid MF. Klockan är 12.30 och han har redan försökt ringa mig 4 gånger sedan klockan elva. What to do??? Han är enormt snäll men.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0