Killar och deras smått konstiga beteenden.

Igår hände något väldigt märkligt. Jag blir skjutsad hem till lollo som blandar en massa guuud så goda drinkar och shots. Jag är ingen shot-människa men dessa! Vi begav oss in mot stan för Palace premiären. Efter att vi virrat runt i stan i väntan på Mickis beger vi oss till Palace den sista timmen. På dansgolvet möter vi killen som Mickis jag och min föredetta andra halva umgicks väldigt mycket med och han jobbade även uppe på Öland inte så många km ifrån kroken. Vi dansar och larvar runt allesammans och Mickis och han börjar nästan skojbråka och en hel del dansande människor blir irriterade och knuffas. Detta är nästan som en film men i taket så sprutar det ut rök emellanåt och denna rök ser man ingenting utav plus att andas in den och det känns inte som att du får i dig någon luft. I den här röken (jag står placerad nästan precis där den sprutar ut) så står jag och dansar medan den här killen då kommer fram och sätter sina händer runt mitt ansikte och kysser mig. Mina kompuisar ser detta och när jag förstår att det är han som kysst mig så är han försvunnen någonstans inne i röken. Varför gjorde han detta och vad tjänade han på det? Starta bråk var det första som kom upp i huvudet men nja. Vi konstaterade att han inte heller var så onykter och såg relativt nykter ut. Panik utbryter i mitt huvud och det blir typ kortslutning. Känner mig smått våldtagen. Han kunde INTE kyssas. Har bara stött på en kille som kunde kyssas så att man for upp till molnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0