Kvällens planer,

Jag ska NU efter mycket om och men hem till Mickis kompis Alex där han har kräftskiva. Vi anländer senare än vad som var sagt men men. Vi dyker iallafall upp! Det är varmt som in i bomben och klimakteriet känns nära. Här sitter jag nu klar att rusa iväg men inte förns vid tjugo i. Jag längtar och saknar en viss person, livstecken eller bara något hade fått min oro att försvinna. Jag är som en mamma. Men de personer jag någon gång älskat eller älskar, kommer jag alltid att lägga ner hjärta och själ i att få veta om de mår bra eller inte. Så just nu är jag oroad plus nervös.
Alla flyttar till Norge nu. Vad får alla att åka dit? Jag vill åka dit dels för att jag vill glömma allt mellan mig och A och sedan komma tillbaka om ett halvår och vara en hel människa igen. Hel, fräsch och läkt. Det är enda anledningen eller jo att jag vill se hur det är i Norge. Men mestadels det förstnämnda.
Måste rusa nu! Kommer alltid på saker att göra i sista sekund, det är riktigt typiskt mig har jag hört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0