Livet är större,

Idag har jag varit sugen på att som sagt bara packa ner mitt liv och sedan flytta utomlands för att jag är trött på allt och alla. Imorgon kan vara en helt annan dag, att jag aldrig vill lämna Kalmar någonsin! När ska jag bestämma mig gällande framtidsplaner eller liknande? Någon dag borde det väl bara slå mig att detta vill jag göra och det vill jag göra just på den platsen. Blir inte klok på mig själv längre. Är hyfsat näjd över att jag inte har vänner som suger åt sig all den positiva energin jag har och att jag faktiskt kan fokusera på det jag vill och på de som jag faktiskt älskar att vara med. Rätt underbar känsla då jag alltid har haft någon som dragit ner mig i en massa skit, men bara för ett par dagar sedan så är jag äntligen fri från sådant mellanstadie omogenhet.
Mamma och jag har suttit uppe och kollat på film ikväll men sedan en halvtimme tog sömnen över och hon gick och la sig. Sitter nu uppe i ett alldeles för varmt vardagsrum och kollar på sista halvtimmen utav Mission Impossible. Kan man se på sämre film än den? Daga att hoppa i säng tror jag så att inte hela dagen imorgon blir bortkastad. Om det blir som det är sagt festar vi loss på palatset imorgon! Tycker det börjar bli lite tråkigt där nuförtiden och det finns inget annat riktigt ''dansställe''. Buhuu.. Så länge man är i Kalmar så får man faktiskt nöja sig med palace, så är det bara!!!
Nu väntar jag samtal från en söt och go liten kille. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0