När benet ger upp,

Efter mycket om och men så har jag faktiskt beslutat att börja söka jobb i Malmö/Lund. Efter att ha varit där i våras så blev jag på något sätt kär i staden och alla parker. Min morfar och hans fru bor i Malmö och efter att de hade visat runt mig och A en hel helg så fastnade jag. Stockholm och Malmö har blivit mina favvostäder medan Göteborg kan jag inte riktigt med..
Det har varit trevligt soffhäng hos Mickepick ikväll och Kaos i Båstad. Gillar inte dom där 40+ kvinnorna som ser ut som stora muskelknippen båda två. Män? I think so. Har också fått en muskelinflammation i vänstra vaden. Jag haltar oerhört fint.
Det har inte direkt varit någon effektiv dag idag inte. Jag skulle ha städat och gjort andra grejer här hemma men jag är ju jag så jag sköt upp det tills imorgon. Om det inte är fult och blåsigt imorgon så hade jag tänkt ta cykeln ner till farmor och farfar för kaffe och sedan träning. Mitt vänstra ben får inte ge upp nu!!!
Mina babybels börjar ta slut och fetaosten är uppäten, typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0