Svensk musik slår allt, till och med Pitbull och David Guetta!

Jag har en crush på svensk musik så som Lar Winnerbäck, Cornelis Wreesvijk, ABBA och Tomas Ledin. Jisses vilken tönt jag låter som nu men åååh nu höll jag på att glömma Gyllene Tider och Roxette som jag kan sitta och lyssna på året om trots att det är ruskig vinter utanför. Just nu spelas Tomas Ledin - En del av mitt hjärta. Jag är förälskad!
Du ska veta att jag saknar dig 
det finns känslor som aldrig tar slut 
du ska veta att jag inte glömt 
det finns bilder som aldrig suddas ut 
jag har vaknat mitt i natten av tystnaden 
och önskat att sov här med mig 
en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig

Jag har fått för mig att jag sett dig 
jag har ropat ditt namn 
jag har sprungit rakt fram mot en främmande famn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0