Taxin visar prov på karaktär!

Det var tungt att ta sig upp imorse kan jag meddela. Hunden skällde och behövde få komma ut. På med kläder och ett litet leende så traskade jag upp.
Gårdagen var lite för rolig och lyckad. De mest oväntade människorna har jag som mest roligast med. Herregud vad kvällen bjöd en massa hesa skrikande röster till gamla goda låtar. Kvällen slutade med att jag efter mycket om och men beställde en taxi och satte mig i den SJÄLV. Åka taxi själv liksom? Sjukaste idén. Jag kom hem hel och vi hann diskutera tjocklekar på pizzor, arbetssökande och laviner på 15 min. Han pratade så jäkla mycket att jag inte fick en chans att säga ''första höger här framme''. Det resulterade i att vi fick åka ungefär 10 minuter extra så en taxifärd på 25 min. Tummen upp! jag gör aldrig om det igen, själv iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0