Tiden läker inte alla sår,

Du bara glömmer. Du glömmer det som brukade vara det allra viktigaste i Ditt liv. Du tänkte så långt som näsan räckte. Du berättade alltid att det bara var jag som fick höra de 3 orden ur din mun och att han menade det varenda gång. Idag. Inga känslor kvar. Inte i den bemärkelsen. Hur är detta möjligt? Har allt varit en enda stor lögn de senaste två åren? Har jag inte betytt någonting? Om jag har det så kan inte allt detta bara har försvunnit på tre veckor.
Jag är lika förvirrad som den dagen, den natten. Ingenting förstår jag. Det var som ett enda stort impulsbeslut. Det känns som det. Det råder stor besvikelse i mitt hjärta. Du sa bara en vecka innan att Du aldrig ville att jag skulle lämna Dig. Vad är felet på dig? Du är så otroligt messed up, hela du.
Men jag älskar Dig liksom ändå och 10 år framåt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0