12 september 2011

Jag vill sjunka genom jorden lite just nu. Kom och tänka på datumet 18 och vad speciellt det var för mig. Varje gång jag ser 18, ser stockholm, leker med mina småsyskon, tar på mig silverhalsbandet, vaknar på morgonen, när jag går och lägger mig, sitter uppe sent, bläddrar igenom mobilen, tänder ljus, duschar, drömmer, sovmorgon, kollar på gamla bilder, tänker på Öland, framtiden, ute på krogen, när jag tränar, när jag ser bussen, så får jag den mest vidriga klumpen i hals och mage.
När jag ser numret 18 fylls kroppen med glädje, silverhalsbandet som för mig lite närmre dig, bilderna på dig och mig så hoppar jag över ett eller två hjärtslag, kärleksruset som strömmar i kroppen får mig att känna att det är du och jag. Men min kärlek mina tankar mina åsikter och mitt ansträngande är bara skit på dörrmattan som du går på varenda dag. Du tänker inte på att den ligger där och du glömmer det lika fort ändå.

http://www.youtube.com/watch?v=il-NdjTtUAI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0