Tung, som bly

Efter att ha gått in stenhårt på gymmet idag och var så himla sugen på att gå på ett pass efteråt så pajade benet igen. Vad händer tänkte jag när de kändes som om någon stack in en kniv vid knäskålen och bara skar neråt. Blä vad äckligt nu när jag kan se bilder framför mig på hur det skulle ha sett ut!
Ätit middag med tjejerna och bara pratat en massa massa. Jag har ju som sagt väldigt mycket i huvudet sedan två blev en. Vi vill göra så himla mycket men vi är så dåliga på att sätta planerna i verk. Måste bli ändring!
Ta hand om dig själv sa mina närmaste till mig. Det var liksom huvudtipset för att kunna gå vidare. Tänk på dig själv, må bra och gör det Du vill göra allra helst. Jag tror inte att ni hörde på mig när jag sa att Jag fungerar inte ensam, jag måste ha den där personen där. Han ska bara vara där. Jag vill inte ge upp, jag vill bara inte det. Hur ska livet kunna gå vidare utan min prins vid min sida?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0