Vilka ord,

Trots mina 19 fyllda år så har jag fortfarande släktkalas. Det blir liksom att man aldrig träffar mostrar, morbröder och fastrar. Och speciellt inte mina små kusiner som växer så att det knakar! Jag har fått turen att få tillbaka min äldsta kusin Sebbe till Kalmar. Ingen julafton utan honom!
Jag skulle egentligen har tränat idag eftersom att jag var ute i fredags och bestämt mig för att ta det lugnt på lördagen. Hann inte ta mig in till stan idag heller så imorgon får jag ge järnet!
Jag är verkligen imponerad av min släkt. När man fyller år så hamnar man ju självklart i centrum och alla undrar vad man ska syssla med i framtiden. ''Ska du resa? Jobba? Plugga?'' Jag berättar mina planer och drömmar och aldrig någonsin får man höra något negativt. De lyssnar intressant och bara peppar en, peppar sönder en bokstavligt talat!Det känns som att jag klarar av vad som helst. Jag har velat väldigt mycket fram och tillbaka men jag överväger verkligen att flytta nu. Jag får väldigt lätt hemlängtan, kunde knappt vara 10 mil längst uppe på norra Öland utan att ringa mamma varje dag, mammagris...
Sitter invirad i min mysigast filt och lyssnar på Regina Spektor - Samson, fantastisk låt! Försöker varva Chris Medina - What are words med Pitbull vs Jennifer Lopez så att man inte deppar ihop totalt. Igår vart det inget vidare då Chris Medinas låt gick på repeat hela kvällen samtidigt som jag sitter och kollar på den där hemliga mappen med min föredetta halva. Det var ren självtortyr.
Har inte orkat plocka ihop sedan Micks bodde här i mer än en vecka. Det är dags att sätta igång så att man vill/kan vara nere på rummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0